Nincs semmi extra.

Minden rendben van a cégnél.

 

De…

 

Pár hete kölcsön adott a főnökség egy másik céghez, mert az a cég csak akkor vállalta el a cégünktől a megbízást, ha adnak ember is mert nincs embere. Lelépett külföldre 2 kőművese is, és otthagyták egy nagy munkába.

 

Most szólók, ez a bejegyzés arról szól miért lépett vajon le a 2 ember.

 

 Kb. az a szitu ennél a cégnél, mint az előző bejegyzéseknél leírt cégek, ahol dolgoztam.

 Neis folytassam?

 

Szerencsére, mint írtam, csak kölcsön vagyok.

 

Lényegében egy díszített homlokzatokat javító cég.

Van 4 kőműves. A 4 kőműves 1 időben, 12 dologban van épp benne. 12 dolgot kezdett el, pár napja, vagy épp pár hete.  1-2 dolog néha be van pár hét múlva fejezve. De azok helyett már megint van 4-5 ami megint csak el van kezdve.

Listát most nem írok, nehéz lenne visszakövetni, hogy melyikük mit kezdett el. És milyen sorrendben.

Az tuti hogy ezt október 18-án, kedden lett elkezdve /3 hete/. És a mai napig így van.

Ez egy közüzem bejáratánál található.

Amikor készült, másnap reggel, sajnálkozva mondta a portás, hogy egy idióta megrongálta.

Közelebbről megvizsgálva rájöttem, nem is volt készre megjavítva.

vakolas_2016_01.jpg

És elérkeztem az én problémámhoz.

 

Hogy kész van valami, vagy hogy jó az szitokszavaknak számítanak.

 

Amit a mi cégünk adott ki munkát ennek a cégnek. Csak úgy hébe-hóba csináljuk /pedig ugye ezért lettem kölcsönadva gondolom/ és hémmel-hámmal. Ha szól a főnököm valamiért, annak, akinek kölcsönadott akkor azt kijavítjuk 80-90 százalékban, vagy inkább 70-80%-ban. És majd valamikor, folytatjuk, ha nem felejtkezik el róla mindenki. Vagy ha már a következő munkafolyamatot kéne csinálni akkor valamit, kenegetünk rajta és mehet.

 

Íme Gyula /az egyik kőműves/ munkái, ahogy én látom.

 

Egy szép tiszta, új, fa, ablak.

 vakolas_2016_02.jpg

Pár dísz igényes kivitelezése.

 vakolas_2016_03.jpgvakolas_2016_04.jpg

vakolas_2016_05.jpg

 

Újnak tűnő csatorna

vakolas_2016_06.jpg

 

 

Egyszer utána kellett dolgoznom.

Leverte a vakolatot, ami lejön.

Begrúzolta.

És odaküldtek másnap, hogy vakoljak.

 

Elkezdtem lekaparni, a régi vakolatról a grúzanyagot /előfordul, hogy rámegy/, és táblában elkezdett még esni le a vakolat.

vakolas_2016_07.jpg

vakolas_2016_08.jpg

És akkor vakolás helyett még vertem le a vakolatot, ami lejön.

 

A párkány alatt is…

vakolas_2016_09.jpg

Gruzólás előtt nem ártott volna eltakarítani a sittet a fal tövéből.

vakolas_2016_10.jpg

Végeztem.

vakolas_2016_11.jpg

 Galéria.