2019 június

2019. 06. 03. hétfő

Ma a 12. kerületbe elkezdtünk 1 terasz bontását, mert beázott.

A lábazata 30 cm magas műkő volt amit bontani kellett. Csempe burkolat, amit szintén bontani kellett. És fel kellett csiszolni a csemperagasztót, mert a terasz oldala műkő volt, ami maradt a szint.

Be kellett zsákolni mindent, és elhordani úgy 50 métert. Amibe volt lépcsőzés is.

Utána összetakarítani, mintha ott sem lettünk volna.

Ezt csináltuk egész héten.

2019. 06. 10 Pünkösd hétfő így csak kedden kezdődött a hét.

06.11. kedd

Folytattuk a vésést, a csiszolást. Meg ahol szétesett a tégla a műkő levésestől azt kijavítottam.

06.12.

Leesett a pillérekről a régi vakolat, mert a "heratekta" nem volt behálózva. A hungarocell széleire csak úgy rá volt vakolva. Így csütörtökön be dryvitoltam.

Elromlott a garázs zár, ahova a gépeket zártuk.

06.13. csütörtök

Ma hozták a burkolólapot. Meg a hőszigetelő vakolatot.

06.14. péntek

Ma egyedül voltam. A burkoló ma szabin van. Levakoltam a pilléreket hőszigetelő vakolattal.

magyarszakember_blog_hu_01.jpg

Meg hordtam pár doboz csempét, a teraszokhoz közel.

06.17. hétfő

Ma lekőporoztam egy pillért. Nem nagyon bíztam abban hogy jó lesz. Tanuló korom óta nem csináltam. És abból, hogy Itong kaparót hozatott ki a főnökség a kaparásához, arra következtetek, hogy ők sem láttak mostanában ilyet.

kép2

A pillér elé raktam egy OSB táblát, hogy ne érje a közvetlen a nap, de így is elégé szétrepedt. Árnyéban is van 40 fok a teraszokon. Nem a legideálisabb idő hagyományos kőport csinálni.

magyarszakember_blog_hu_02.jpg

Ma is lekőporoztam egy pillért mielőtt odasütött a nap. A mai még jobban sikerült mint a tegnapi. Persze ez is megrepedezett.

magyarszakember_blog_hu_03.jpg

Meg levertem a kerítésről a kopogó, leázott részeket. Szintén kőporozott.

06.19.

Ma is lekőporoztam egy pillért mielőtt odaért a napsütés. Meg kijavítottam a kerítést.

magyarszakember_blog_hu_04.jpg

magyarszakember_blog_hu_05.jpg

magyarszakember_blog_hu_06.jpg

magyarszakember_blog_hu_07.jpg


06.20.

Ma a burkoló jött arra a teraszra ahol a pilléreket vakoltam meg kőporoztam. Én meg arra a teraszra ahol ő végzett a terasz burkolással. Mondtam neki, hogy nagyon vigyázzon a pillérekre, mert a legelsőnek kőporozott keményedett ki csak nagyjából.

06.21. péntek

Délután jött meg a kőpor ami valamikor a héten rendeltünk, így már nem kezdtem neki. Helyette legletteltem egy kisebb terasz a burkolónak vízszigetelés előtt, egy másikat meg le víz szigeteltem ken szigeteléssel.

06.24 hétfő

Ma bekentem mindent amit kőporozni kellett, hogy szerdán ki tudjam kaparni, és kész legyen.

Persze minden alaposan le kellett takarni.

magyarszakember_blog_hu_08.jpg

magyarszakember_blog_hu_09.jpg

De sajnos többször eleredt az eső, így a burkoló már tűkön ült fél 4kor, hogy nem mehet el, mert én holnap nem vagyok, és neki kell elvinnie a kulcsot.

06.26. szerda

Ma kikapartam a kőporokat amiket hétfőn bekentem. Kemény volt, de még lehetett vele dolgozni.

magyarszakember_blog_hu_10.jpg

magyarszakember_blog_hu_11.jpg

Hívtam Simit délelőtt, hogyan tervezte a mai átmenetelem a másik munkára. Mondja még sehogy, de majd délután hív, hogy kell e menni, meg hova.

Vártam estig, de csak nem hívott, ezért felhívtam.

Még ő vont kérdőre, hogy miért hagytam ott a cuccom. Mert ő elfelejtett hívni. Mondom ha hívott volna, hogy nem oda kell már mennem viszem magammal.

06.27.

Ma átmentünk Lacival, reggel kocsival egy Gazdagréti címre, a cuccommal együtt.

Egy terasz beton oldaláról van lefagyva, leázva 100%-ban a ragasztóval beglettelt, meg lekőporozott rész. Azt kellett leszedni, bezsákolni a tetején meg 10 centi szélesen levésni a csemperagasztót, hogy oda lehessen felhajtani a hálót.

magyarszakember_blog_hu_12.jpg

Az alján meg szigetelés van, arra meg tapadóhíd lesz kenve, hogy megálljon rajta a ragasztó. Pluszban egy erősítés, mert eddig nem volt háló téve, csak ragasztóval bekenve.

A fűre nem lehetett a létrát lerakni és rámenni, mert belesüpped és megsérül a fű. És miért lett volna állványbak? Létrát kellett úgy beállítani, hogy ne boruljon el a belőle épített állvány.

magyarszakember_blog_hu_12a.jpg

Ami lepattogott a vésésnél, bontásnál és 1 centinél nagyobb volt, össze kellett szedni.

Összeírtam mit kell még hozni szerszámot. Felhívtam Simit és elkezdtem diktálni, hogy kellene még OSB tábla mert így nem nagyon haladós pakolászni. Nem is mehetnék rá a fűre, hangzott a válasz. Meg ahogy diktáltam megint megkérdezte Simi, van már glettelni szerszámom? Úgy érzem nagy barátság szövődik.

06.28. péntek

Ma is a terasz oldalát bontottam, meg a lépcső egyik oldaláról a csemperagasztót.

Meg a Józsival 2 teraszról lebontottuk az árnyékoló tetőt ahol már végeztek a burkolók, meg felmostam, hogy a burkolók haladjanak a burkolással.