2021.01.11.-01.15.

Olvasási idő: 3 perc

2021. 01. 11. hétfő

 

A héten ott voltam ahol tavaly szeptemberbe alapoztunk. Még mindig nem volt kész, pedig az az ember csinálja akiről tavaly írtam, hogy mindent is széthagy.

 

Kellett a héten műanyag párkányokat berakni, kijavítani körbe, volt még a tető alatt falazás, meg annak levakolása kívül-belül, ajzat betonozás, víz szigetelés, lépcső zsaluzás betonozás, sitt konténerbe pakolás.

 

Be kellett volna állítani egy bejárati ajtót, de a fölötte lévő világító ablakhoz nem jó csavart hoztak, hogy össze lehessen csavarozni, így ez elmaradt a héten.

 

De, pl. a víz szigetelés is kevés volt hétfőn. Azt mondta az ember, van valahol, de nem tudja hol. Végül felhívott valakit, hogy jó lesz e ha fóliát rak a beton alá. Utána elkezdtünk betonozni zsákos betonnal, mert nem ment vastagon és legyen erős. De az is kevés lett. Így a megfagyott sódert kellett használni.

 

01.15. péntek

 

Pénteken azzal kezdett reggel, hogy 3 napja nem segítettem semmit. Amikor előhozakodtam, hogy én hétfőn már szerintem nem kell hogy jöjjek.

Meg ma mindenképp rakjam be azt a 2 párkányt amit épp azért nem raktam be mert azt a 2 ablakot használta kimenni az állványra. És javítsam is ki.

Előtte még bezsákoltam a homokot, meg a sóder maradékát, úgy 20 zsáknyit.

Délután meg elbontottuk körbe az állványt.

 

Délbe 2 méterre tőlem üvöltetett valami rádió félét, a telefonján. Öt perc elteltével, meg oda jött teljesen, és 30 centire a fejemtől tartva áll meg mellettem. Ezt annak tulajdonítottam, hogy tavaly egyszer elárultam neki, hogy volt egy ember aki egész nap üvöltette a Youtube-t, és egyszer amikor valamiért megszakadt, és én még jobb olyan zenét tettem be mint amit ő üvöltetett egész nap. Na onnantól kezdve, sosem hallgattuk.

 

5 órakor meg a gépeket pakolászta össze, úgy hogy ne lehessen mellette közlekedni. Azon az apró pici, zsúfolt pincében ahol délbe is üvöltette a rádiót.

 

Ez egy random élet kép ahogy a holmiját a lakok útjában hagyta a pici, zsúfolt pincében.

 

magyarszakember_blog_hu_01.jpg

 

Ezt a részt meg a falazás után úgy csinálta, hogy bekente malterral, másnap ráhúzott még egy réteg maltert, és arra frissen a zsákos vakolatot amit így simított le.

 

magyarszakember_blog_hu_03.jpg

 

A tavalyi év is ilyen szerencsétlen emberekkel kezdődött, de utána jó volt szinte az egész év. Remélem az idei is hasonló jó lesz.