2018 február 26. - március 3.

2018-02-26 hétfő

Ma mégis véstük a falat a nagy géppel, ott, ahol nem kellett állvány, meg nem kellett nagyon megemelni.

Ebédkor jött Ervin, a főnök. Első találkozás, majd 2 hét neki dolgozás után.

Valami filmből idézve, azt mondta Pálnak, olyan vele társalogni, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de inkább fájdalmas. Kb. igaz is.

Veled társalogni olyan mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de inkább fájdalmas.

Meg hozott egy DeWalt vadonatúj vésőgépet.

dewalt.jpg

Azzal véstünk tovább egész délután.

 

2018-02-27 kedd

Az ötödiken elkezdet beton falat, véstük, amin elromlott a vésőgép, amikor véstem.

1 állványról, felváltva véstünk.

Legalább 5ször elmondtam Andrásnak, hogy a vízmérték a mérvadó, ne engem kérdezzen, hogy jó e. Nem vagyok én senki sem.

Ebédkor Pál hozott még egy új vésőgépet. Mondtam neki, hogy András, holnap nem lesz, és hogy minek, mert 1 állványról, most is felváltva vésünk.

-Majd valaki vés vele.

Felvittem az ötödikre, kibontottuk, megnéztük, de nem használtuk.

Munka végeztével nem volt otthon a lakó, akinél hagytuk volna bezárni, így átvittük a közeli hotelbe a gépeket

 

2018-02-28 szerda

Ma reggel jöttek a Wcért. Az egyiket elvitték, de mivel kiszívatni nem tudta, mert bele volt fagyva. Ezért a másikat daruval sem rakattuk le az utcára. Ami az utcán volt, meg olyan rosszfajta volt, hogy nem tudtuk felrakni. Így a daruval rakattuk fel. De mivel már kiráncigáltuk a másik ház elé, így a darus nem akarta felrakni, mert nem szabad ott már dolgoznia.

Aztán mégis felrakta.

Pál áthozatta Misivel a vésőgépet, megbeszéltük hogy állunk, utána véstem egész nap. Elvittek még zsalulábakat, meg a kerítést, konténert az utcáról

 

2018-03-01 csütörtök

Ma nem mentem. 10 előtt hívott Gábor, amikor fel is ébredtem.

Egyből kérdeztem, minden rendben e. Gondoltam, nehogy rendőrök rúgják rám az ajtót.

 

2018-03-02 péntek

Ma is egész nap betonfalat véstünk.

Ott volt a Józsi, meg Gábor. Régi emberek a cégnél. Zsalut bontottak.

Ervin hozta a fizetést, 1000 eurót, meg 40 ezer forintot adott Józsinak.

Beváltotta, felváltotta a körúton.

Előtte, még pár percet beszélgetünk közösen a pincében.

Mondta Józsinak, hogy majd kiviszi dolgozni Bécsbe. Nekünk újaknak is mondta, hogy nyáron akarja, hogy többen kimenjünk külföldre. Meglátjuk.

Mondta, hogy kéne olyan ember, akivel az építésvezető tud beszélni, egyeztetni. Mondom a héten a Misi csinálta ez, és jól.

 

2018-03-03 szombat

Gáborral 8 után elkezdtük kibontani a függőfolyosó zsaluját.

Délutánra végeztünk. Utána még elhordtuk a zsalulábakat a helyére, meg szögtelenítettük a táblákat.

Misi egész nap a zsalutáblákat takarította, meg szögtelenítette, a korábban kibontottakat.

Sütött a nap.

Folytatás -->

http://magyarszakember.blog.hu/2018/05/28/2018_marcius_5_marcus

 

Itt kezdődik!
http://magyarszakember.blog.hu/2018/05/14/2018_februar_248