2018 március 5. - márcus 9.

2018-03-05 hétfő

Reggel át kellett mennem, megcsinálni a hotelbe a spalettát, ami múltkor elmaradt, mert le padlóponozták a helységet. Délelőtt végeztem. Délután véstünk Andrással.

 

2018-03-06 kedd

Ma egész nap ismét betonfalat véstünk

Reggel volt kisfönők Gábor. Misinek odaadta a szombati bérét, én mondtam, nekem jó pénteket is, ha segítség. Pénteken akkor megkapom. És mondtam, hogy nem leszek szombaton.

Jött egy falazó brigád, hoztak nekik téglát, meg amit múlthéten hoztak, azt is feldaruzták. Utána falaztak.

 

2018-03-07 szerda

Reggel jött Gábor, mondja, holnap laktanyába kell menni. El is vitte a szerszámom. Meg az egyik kabátom.

Ma jött egy új ember. Hárman véstük a betonfalat.

Mondtam az új embernek, hogyan vésse, mert csak nyomta bele a vésőgépet, nagy mélyedéseket csinálva. Valahol meg még látszódott az eredeti szintje a betonnak.

Utána az András, tőlem kérdezni, hogy jó lesz úgy? Mondom, mondtam neki, hogy csinálja, felmentem az állványra, meg is mutattam. -Olyan, mint Te, neked is mondtam, hogy véssed két héttel ezelőtt az ajtót. -Te sem úgy csináltad. -Meg nem vagyok én fönők.  Aztán szóljon ő, ha akar.

 

2018-03-08 csütörtök

Reggel Széll Kálmánon találkoztunk Józsival mert ő tudta hova kell menni, és hogyan kell bemenni stb.

6:20ra volt megbeszélve, 30kor hívtam Gábort, hogy nincs sehol Józsi. Pár perc múlva megjött. Baleset volt. Ott volt még egy külsős kolléga is aki aznap jött oda elsőnek.

 

Vakolatot vertünk kalapáccsal egy épület hátuljánál.

Nem délbe ettünk, mert a konténerbe egy másik brigád evett.

Kicsit netteztem. Le is merült a telefon. Kérdeztem a bent levőktől, van e valakinek telefonhoz töltője.

Csak egy buzeráns szólalt meg. -Annak van, aki tudta, hogy le fog merülni a telefonja. -Annak van, aki hozott.

 

Délután még véstük a vakolatot. De nem tejesen tégláig, főnöki utasításra.  Csabával voltunk egy helyen.  Dumáltunk, beállítottam a nettet a telefonján. Nem volt neki sem beállítva, mint nekem tavaly decemberig. Mondtam neki, ne nézzen videókat mobilnettel, mert 1 videó megnézése annyi nettet elhasznál, mintha 1 hétig híroldalakat, meg közösségi oldalakat nézne.

 

2018-03-09 péntek

Ma Józsi meg Gábor ragasztotta a nikecellt hátul a kis oldalt, ketten Csabával meg segédkeztünk. 1 sor híján felrakták az egészet.

Jött egy kamion szigetelés a tetőre. Daruval pakolták fel.

Folytatás -->

http://magyarszakember.blog.hu/2018/05/30/2018_marcius_12_marcius

 

Itt kezdődik!
http://magyarszakember.blog.hu/2018/05/14/2018_februar_248